God Morgon

Bloggar tidigt idag i alla fall, det är väl lika bra att ta tjuren vid hornen om det ska bli nåt överhuvudtaget.

Ingen kan väl ha missat nyheten om 6-åringen från Denver som "flög" bort i luftballongen som hans mamma och pappa hade byggt..
Jag måste säga att jag tyckte att det var fruktansvärt hemskt när det hände eftersom att jag verkligen trodde att det var så, sen kom ju nästa nyhet om att pojken gömt sig i en låda på vinden och legat där hela tiden, ja det är väl rätt troligt att skulle kunna ha varit så, pojken har "pillat" på ballongen fast att vet att det är "förbjudet", ballongen flyger iväg och pojken gömmer sig för att slippa skäll.. Ja det funkar, ända tills pojken i direktsänd TV avslöjar bluffen,
-Reporten på CNN frågar om han inte hörde när hans föräldrar ropade på honom och han svarar att han hörde, när reporten sen frågar varför han inte kom fram från sitt gömställe när de ropade skruvar han lite på sig och svarar  "I did it for the show" 
Varpå båda föräldrarna ser helt skräckslagna ut och det enda mamman får ur sig är no, no, no.

Nu är det i alla fall arresterade och jag följer med spänning vad dessa mediakåta människor som inte drar sig för att utnyttja sina barn för sin egen vinnings skull får för straff! Jag hoppas att det blir ett kännbart straff, nån jävla gräns för vad man kan utsätta sina barn för måste det väl finnas! Idioter!!

Kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0