Gnäll

Nu är det snart 24 timmar sen jag vaccinerade mig mot den där förbannade svininfluensan och jag är fortfarande vid liv, men satan i gatan vad ont det gör i armen!!! Jag trodde att jag var smärttålig och hade en hög smärtgräns men det här är bland det värre jag känt!
Jag vet att både Mamma och Emma sa att de hade ont i armen efter sprutan men jag tänkte att det är väl klart att man blir lite öm, men det känns ju som om armen ska trilla av...
Jaja jag är i alla fall glad att Amelia slipper sprutan för tänk att vara så lite och få så ont och inte kunna berätta det. Stackars små barn!

Ja nu är det färdig gnällt. Dags att hoppa in i duschen och göra sig redo för den här dagen!

Happy Halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0