Back

Har lyckats återhämta mig efter den eländiga förkylning/influensa jag drog på mig i helgen. Förmodligen var den väl en biverkning på influensavaccinet, jaja men nu är vaccinationen gjord och jag har överlevt!

Måste berätta att min lilla tjej helt plötsligt kommit på att hon kan ställa sig upp helt utan stöd för att sen ta några stapplande steg innan hon sätter sig på lillrumpan, tänka sig att hon är så stor att hon ska börja gå, helt ofattbart!
Ja det har hänt en himla massa med henne på bara några dagar, helt plötsligt så är hon så mycket större och så duktig!

Förutom Amelias framsteg har det skett en massa andra saker.
*Jag ska börja jobba igen och Morgan ska vara pappaledig ett tag
* En ny (begagnad) och fin bil står parkerad här utanför, äntligen så får jag åka BMW iställer för golfen!! Jippie
* Vi har bestämt oss för att flytta, lyckats hitta en lägenhet och vi får hämta nycklarna redan nu om vi vill. (orkar inte gå igenom omständigheterna, vart vi ska flytta eller varför just nu, jag tar det senare)
* Jag har gått och blivit Tradera beroende

Ja det var väl allt!
Kramizz

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska försöka att komma ihåg att tvätta bilstolen så kan ni ju kanske svänga förbi här med eran nya fina bil :) eller så svänger vi förbi er i huset en sista gång innan ni flyttar.Kram

2009-11-06 @ 01:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0