Inbillning

Jag förstår inte att det ska vara så svårt att sova när man är ensam hemma, Morgan har jobbat i natt så jag har sovit ensam. Är inte direkt mörkrädd men jag har så svårt att slappa av och komma till ro när han inte ligger bredvid mig i sängen, vet inte vad det sitter i!!
Det är konstigt vad många ljud man hör när man är ensam som man inte hör annars, det knakar och smäller i hela huset, det låter som att dörrar öppnas och stängs och som att någon går i trappen till övervåningen, jag vet att det bara är inbillning men varför inbillar jag mig inte när han är hemma??

Har inte hunnit blogga till morgonen, har varit ute och lekt med mammas hundar, skönt att komma ut en sväng. Försökte mig på att kasta lite boll med Nora men jag har så ont i magmusklerna efter doktorns brutala behandling av mig igår så det gick inte så bra. Funderar på att ta en dusch och se om det släpper lite men först ska jag gå och kolla vem som vinner störtloppet som är på tv'n nu!!

Kramizz


Kommentarer
Postat av: Susanne

Njut av tystnaden medan du kan, och att få ha sängen för dig själv. När ni väl blir tre där kommer du sakna nätterna han jobbade och du fick ha sängen för dig själv :). Bli hon som dig lär du inte få ngn stor bit över i sängen...

Allt kommer att gå bra, tänker på er. Snart är du där, till tiden du längtat efter så länge. Snusa åt mig oxå tills jag kan göra det själv. Nästa gång jag träffar er är ni mamma och pappa, tänk på det...

Anna o Morgan lycka till!

Kramis

2009-01-17 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0